Відповідно до «Закону про захист прав споживача»
Покупці Інтернет-Магазину https://skipper.org.ua/ мають право на обмін або повернення придбаного у нас виробу належної якості протягом перших 14 днів з дня його покупки. Доставка за рахунок покупця.
Товари неналежної якості, у разі виявлення недоліків, підлягають обміну або поверненню. Доставка за рахунок продавця.
Ви можете повернути товар, якщо:
- отримали товар неналежної якості;
- вміст посилки не відповідає опису вкладення (з порушенням асортименту, кількості, комплектності або упаковки) і товар не був у вживанні і не має наслідків використання.
Будь ласка, обов’язково зберігайте упаковку з штрих-кодом товару, при зверненні необхідно показати і сам товар або товари, що входили в набір (без пошкодження упаковки та наслідків використання), всі комплектуючі і упаковку товару з штрих-кодом виробника, а також документ, що підтверджує купівлю товару у нас.
ДЛЯ ПОВЕРНЕННЯ ТОВАРУ НЕОБХІДНЕ ДОТРИМАННЯ КІЛЬКОХ УМОВ:
-
товар не експлуатувався і не має слідів використання (подряпин, відколів, потертостей), не піддавався змінам;
-
збережена комплектність товару;
-
збережені всі ярлики і заводське маркування.
ОБМІНЯТИ або ПОВЕРНУТИ ТОВАР ВИ МОЖЕТЕ:
- За адресою: Україна, Чернівецька обл.,м. Чернівці вул. Моцарта 15, 58008
Пн-Пт: 10:00–20:00
Сб: 10:00–18:00
Неділя - вихідний
-
Клієнти, які проживають в інших населених пунктах, можуть відправити нам товар, скориставшись послугами служби доставки Нова Пошта,
Адреса для повернення: м. Чернівці, відділення №9, ЦИБКО Сергію Петровичу, +38050 737-75-76
ЩО ВИ НЕ МОЖЕТЕ ПОВЕРНУТИ?
На жаль, ми змушені відмовити в поверненні або обміні, в наступних випадках:
-
Вироби, які були пошкоджені або модифіковані
-
Вироби, які мають сліди користування
-
Індивідуальні замовлення, зроблені на вимогу замовника
-
Вироби належної якості після 14 днів з дня продажу, не можуть бути прийняті для повернення або обміну
-
При поверненні грошей за товар ми не компенсуємо витрати за доставку, яка була в оригінальному замовленні
Порядок повернення товару
Зверніть увагу: повернення і обмін товару можна здійснити тільки після попереднього узгодження з нашим менеджером. Коротко опишіть ситуацію, додайте фото або відео товару, який Ви у нас придбали та хотіли би повернути. Пришліть нам лист з використаної для реєстрації адреси електронної пошти.
Повернення товару відбувається через кур'єрську службу за якої був відправлений товар.
Якщо Ви отримали товар неналежної якості або вміст посилки не відповідає опису вкладення - ми компенсуємо вартість доставки повернення вам на картку.
При поверненні товару належної якості - вартість доставки оплачує покупець.
Повернення грошей
Заміна товару або повернення грошей Покупцеві надається протягом 10 робочих днів з моменту отримання нами повернутого товару.
Якщо була попередня оплата товару - повернення грошей відбувається на банківську карту клієнта, після того як ми отримали посилку і перевірили вміст.
Дуже просимо Вас не повертати нам товари, які ви придбали в іншому магазині та продукцію, якою Ви користувались. У всіх інших випадках ми будемо намагатись допомогти швидко та легко оформити обмін або повернення.
Як повернути товар?
Зв'яжіться з нами будь-яким зручним способом та опишіть ситуацію:
По телефону: +380507377576 або +380502399733
По електронній адресі: skipper.tm12@gmail.com
Фізична адреса де ви можете зробити повернення: Україна, м. Чернівці вул. Моцарта 15, 58008