Відповідно до «Закону про захист прав споживача»

Покупці Інтернет-Магазину https://skipper.org.ua/ мають право на обмін або повернення придбаного у нас виробу належної якості протягом перших 14 днів з дня його покупки. Доставка за рахунок покупця.

Товари неналежної якості, у разі виявлення недоліків, підлягають обміну або поверненню. Доставка за рахунок продавця.

Ви можете повернути товар, якщо:

- отримали товар неналежної якості;

- вміст посилки не відповідає опису вкладення (з порушенням асортименту, кількості, комплектності або упаковки) і товар не був у вживанні і не має наслідків використання.

Будь ласка, обов’язково зберігайте упаковку з штрих-кодом товару, при зверненні необхідно показати і сам товар або товари, що входили в набір (без пошкодження упаковки та наслідків використання), всі комплектуючі і упаковку товару з штрих-кодом виробника, а також документ, що підтверджує купівлю товару у нас.

ДЛЯ ПОВЕРНЕННЯ ТОВАРУ НЕОБХІДНЕ ДОТРИМАННЯ КІЛЬКОХ УМОВ:

  • товар не експлуатувався і не має слідів використання (подряпин, відколів, потертостей), не піддавався змінам;

  • збережена комплектність товару;

  • збережені всі ярлики і заводське маркування.

ОБМІНЯТИ або ПОВЕРНУТИ ТОВАР ВИ МОЖЕТЕ:

  • За адресою: Україна, Чернівецька обл.,м. Чернівці вул. Моцарта 15, 58008

Пн-Пт: 10:00–20:00

Сб: 10:00–18:00

Неділя - вихідний

  • Клієнти, які проживають в інших населених пунктах, можуть відправити нам товар, скориставшись послугами служби доставки Нова Пошта,

Адреса для повернення: м. Чернівці, відділення №9, ЦИБКО Сергію Петровичу, +38050 737-75-76

 

ЩО ВИ НЕ МОЖЕТЕ ПОВЕРНУТИ?

На жаль, ми змушені відмовити в поверненні або обміні, в наступних випадках:

  • Вироби, які були пошкоджені або модифіковані

  • Вироби, які мають сліди користування

  • Індивідуальні замовлення, зроблені на вимогу замовника

  • Вироби належної якості після 14 днів з дня продажу, не можуть бути прийняті для повернення або обміну

  • При поверненні грошей за товар ми не компенсуємо витрати за доставку, яка була в оригінальному замовленні

Порядок повернення товару

Зверніть увагу: повернення і обмін товару можна здійснити тільки після попереднього узгодження з нашим менеджером.  Коротко опишіть ситуацію, додайте фото або відео товару, який Ви у нас придбали та хотіли би повернути. Пришліть нам лист з використаної для реєстрації адреси електронної пошти.

Повернення товару відбувається через кур'єрську службу за якої був відправлений товар.

Якщо Ви отримали товар неналежної якості або вміст посилки не відповідає опису вкладення - ми компенсуємо вартість доставки повернення вам на картку.

При поверненні товару належної якості - вартість доставки оплачує покупець.

 

Повернення грошей

Заміна товару або повернення грошей Покупцеві надається протягом 10 робочих днів з моменту отримання нами повернутого товару.

Якщо була попередня оплата товару - повернення грошей відбувається на банківську карту клієнта, після того як ми отримали посилку і перевірили вміст.

Дуже просимо Вас не повертати нам товари, які ви придбали в іншому магазині та продукцію, якою Ви користувались. У всіх інших випадках ми будемо намагатись допомогти швидко та легко оформити обмін або повернення.

Як повернути товар?

Зв'яжіться з нами будь-яким зручним способом та опишіть ситуацію:
По телефону: +380507377576 або +380502399733

По електронній адресі: skipper.tm12@gmail.com
Фізична адреса де ви можете зробити повернення: Україна, м. Чернівці вул. Моцарта 15, 58008